Tuesday, March 2, 2010

工作了....

今天已经是在酒店里工作的第二天。
暂时感觉还不错。。。
同事都对我很好。。。
很有耐心的教我。。。
谢谢你们。。。
我会努力的。。。

第一天上班,我迟到了。
原本,并不会迟到的,
好死不死,出门必经之路,
kampung那里发生火灾。Photobucket
只见居民要我们车辆U Turn,
没办法,只好绕路走。。。
天啊。。。好衰。。
还好,没被骂。。。

第一天的工作,
比较轻松,
除了要了解基本的东西,
也学了怎么Make reservation.
反正,第一天,ok!!

今天就比较不一样了,
有正式的帮Guest check-in。
在旁帮助我的朋友/同事 HL& ST, thank you.
i will try my very best to catch up..
and K & M as well, thank you guys..

The phone call, i will answer it..
(sorry for i not dare to pick up today),
but at least i got picked up 2calls..Photobucket
Tomorrow i really have to do it,
although i still feel scared..
Because i will same shift with my "boss"..
Let's Photobucket

feel lucky to work in this environment..
everyone is kind and funny..
at least, they not yet become "devil"..

No comments:

Post a Comment